Klacht indienen
Bent u ergens ontevreden over? Of heeft u een klacht? Laat het ons meteen weten via 030-2285402 of onderstaand formulier. Kies in het contactformulier de optie klacht.
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk telefonisch of schriftelijk af te handelen. Dit zal uiterlijk twintig werkdagen duren. Afhankelijk van de inhoud, het onderwerp en de ernst van de klacht wordt de klacht behandeld door de projectleider, directie of het bestuur.
Wanneer de indiener van de klacht niet tevreden is, kan hij dat melden bij de directeur. Is het antwoord van de directeur niet naar tevredenheid, dan kan hij een klacht indienen bij het bestuur.
Elke klacht wordt geregistreerd in onze database en wordt behandeld volgens de klachtenregeling.
Steun de HGJB
Het werk van de HGJB heeft impact op jongeren en hun gemeenten. Gelooft u ook dat jongeren voor hun behoud Christus nodig hebben en dat Gods Koninkrijk doorbreekt wanneer zij hun houvast vinden in Hem? Verras ons met uw financiële steun, zodat wij ons werk onverminderd voort kunnen zetten.
Direct naar
Welkom bij de HGJB
Prins Bernhardlaan 1
3722 AE Bilthoven
030 - 228 54 02
ma, di en do: 9.00-16.00 uur
wo en vr: 9.00-13.00 uur
Bekijk hier onze veelgestelde vragen
NL 35 RABO 0308 316 835 (voor giften)
NL 50 INGB 0000 398 081 (voor facturen)
RSIN 00.26.
Blijf op de hoogte
Wil je 1 à 2 keer per maand belangrijke updates, inspiratie, tips, actuele aanbiedingen of uitnodigingen in je mailbox ontvangen?
© 2024 HGJB, alle rechten voorbehouden - Privacy